vrijdag, mei 16, 2008

Multi Tank Card wordt gebruikersvriendelijk, ongeveer...

En ik maar denken dat dit blog alleen door mezelf en mijn moeder wordt gelezen (de laatste heeft trouwens geen computer, dus ik kan er één naast zitten). Mocht ik onlangs even stevig uithalen naar een falende toepassing op de website van Multi Tank Card, vandaag werd ik door een collega erop gewezen dat de gebruikersinterface spontaan is aangepast. Bij het invulveld voor het kenteken wordt nu opgemerkt dat streepjes of spaties niet zijn toegestaan.

Toegegeven, het helpt!

Maar jongens van het ontwerpbureau: Pulleeeze, duikel even die drie regels source-code van het Internet op waarmee je een ingevuld kenteken kunt lezen, ongeacht of er streepjes of spaties zijn gebruikt. Anders zoekt mijn 14-jarige zoon het wel even op voor jullie. Gratis en voor niets.

Geen opmerkingen: