woensdag, december 27, 2006

Voorspellingen 2007 leidt tot extra verkeer

Ik vroeg me al af waar ik de afgelopen dagen al die extra belangstelling voor mijn blog aan te danken had. Raadsel opgelost. De prozaïsche waarheid is dat ik kortgeleden een item publiceerde onder de titel Voorspellingen 2007, met daarin wat ongeregelde opmerkingen over Vista, Linux en Apple. Een beetje het bekende werk, als het ware. Duik ik ondertussen in Google via de zoekopdracht 'Voorspellingen 2007' bij de eerste 4 hits op. Teneinde al die arme first-time bezoekers die grootse, meeslepende toekomstvoorspellingen verwachten niet teleur te stellen, wil ik hier best wat vroeg materiaal delen dat de gekke stemmen in mijn hoofd me de laatste tijd hebben verteld over het komende jaar. Later meer.

1. Er worden opnieuw warmterecords gebroken. Met Pasen hebben we de al de eerste officiële hittegolf te pakken. De chocolade-eieren smelten de tuinen uit. Er wordt een opzienbarend onderzoek gepubliceerd dat aantoont dat het broeikaseffect in feite wordt geproduceerd door de uitwerpselen van de steeds talrijker wordende mierenpopulatie.

2. Er komt geen kabinet PvdA - CDA - Christenunie. Wouter Bos is er namelijk niet zo voor om de zondagsrust landelijk in te stellen. En aan de andere kant voelt Rouvoet er weinig voor om verplicht de helft van alle ministers van vrouwelijke kunne te laten zijn, terwijl de andere helft Moslim is. Er komen herverkiezingen, waarbij de SP en GroenLinks glorieus winnen. Maar ook de PvdV. De Partij voor de Dieren lijdt een gevoelig verlies, met name na het bekend worden van de verwoestende effecten van mieren op de atmosfeer.

Geen opmerkingen: