Uit het oog uit het hart. Er hoeft maar een walvis de Thames op te zwemmen en vervolgens door duizenden hysterische Britten doodgeknuffeld te worden of niemand denkt meer aan onze mus. Gelukkig neemt de mus wraak via Google. Het Google Quotient van mus is nog altijd 29 miljoen. Daar kunnen die megalomane walvissen een puntje aan zuigen met een dieptreurig GQ van nog geen 2 miljoen. En dan de eerste hits op beide namen + de gegenereerde advertenties, altijd leuk om de Zeitgeist even tot je te laten doordringen. De Walvis komt niet veel verder dan de Wet Walvis en het softwarebedrijf Walvis. De dominomus staat fier bovenaan de lijst en er is maar één advertentie: die van de stichting Steun de Huismus.
Voor de mus bestaan er overigens ook wat kleinere, onbetekende Spaanse websites. Zo valt te zien in de lijst van resultaten. Leuk eigenlijk, dat ze dit nijvere dier zelfs in Spanje kennen.
zaterdag, januari 28, 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten