maandag, januari 23, 2006

Een wel zeer oplettende lezer die blijkbaar écht helemaal niets anders had te doen, merkte op dat ik ooit in een blog-entry over TPG Post's Digitale Brievenbus (toen nog Privver geheten) een beetje TPG en KPN - ooit innig verbonden zal ik maar zeggen - door elkaar haal:

"beste Ron, KPN en TPG zijn inmiddels al bijna 10 jaar uit elkaar! Hebben ze jou wel al verteld dat DSM de mijnen gaat sluiten? "

Ik schrik dan helemaal niet over die verwisseling van KPN en TPG. Maar dat bericht over die mijnen, DAT WIST IK NIET! Verdomme, dat zal toch niet wáar zijn? Hoe moet het dan met de werkgelegenheid in Limburg, dat hoor je dan niemand vragen. Ik zeg je, zoiets sloopt een hele regio in één vernietigende klap. Sluit de mijnen en je sluit een provincie, neem dat van mij aan. Ik zal er minister Pechtold eens over aanschrijven, dat lijkt me wel een sociaal bewogen mannetje. Heeft hij nou vroeger voor KPN gewerkt of niet? En zo ja, deed hij dan iets met post? Misschien dat de AIVD het heeft uitgezocht. Ik loop er vanavond wel even langs het grof vuil. Is toch bij mij om de hoek.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahaha, mijn complimenten :) Ik weet zéker dat Pechtold daar een aardig proefballonnetje over wil oplaten, en anders brengt hij het toch zéker onder s'lands aandacht in een artikel in de Opzij