woensdag, juli 06, 2005

Internettend Nederland heeft momenteel blijkbaar niets beter te doen dan zich druk te maken over een reclame-campagne van Wehkamp, u weet wel dat bedrijf dat ik gisteren nog eens doorlichtte op diens dubieuze motieven om de gids kleiner te maken. Ondertussen zijn er ook billboards verschenen met een hondje met zijn kop in het verband en de kreet 'Dit nooit meer'. Ook is er een Internetlink naar een bewust amateuristisch opgezette site: http://www.wijkrijgenwehkampklein.nl/ (let op 'Untitled1' in de kop, ik kan er wel om lachen), maar de site is uiteraard van Wehkamp zelf. Wie dat niet door heeft mag van mij moord en brand schreeuwen. Het is immers wel komkommertijd. Je zou bijna uit solidariteit met het on the edge opererende reclamebureau van Wehkamp iets uit die gids bestellen, een polyester T-shirt, een wagenwiel voor aan de muur of een lamp met vijfhonderd lichtpuntjes.

Geen opmerkingen: