donderdag, juli 07, 2005

Jawel, jawel, we komen nog één keer terug op het Hoax Hondje van Wehkamp (ook een leuk detail op de nepwebsite: het logo van het 'Kleine Honden Platform' ontbreekt zogenaamd, voegt nog iets toe aan het subtiel aangebrachte amateursausje).

Op de site van de consumentenbond regelt het klachtenmailtjes van scherpzinnige Nederlanders die maar niet begrepen hoe het Kleine Honden Platform aan hun emailadres was gekomen en hoe men wist dat ze klant van Wehkamp waren. Na dagen van nazoeken gaat dan uiteindelijk het licht aan:

"....Ik heb inmiddels een reactie ontavangen van Whekamp.................en wat denkt u???

De hele actie is door WHEKAMP zelf bedacht.

Een belachelijke en kinderachtige actie vind ik en geeft een heel vertekend beeld.

De hele lay out wijst in zijn geheel niet naar Whekamp en suggereerd een campagne van het kleine honden platform en niet van een goedgeorganiseerd postorderbedrijf die toch beter zou moeten weten.

Het mailtje welke ik van Whekamp ontving "inmiddels hebt u natuurlijk begrepen dat het een ludieke actie van Whekamp is om onze nieuwe kleine gids te promoten" geeft mij toch echt het gevoel dat ik niet helemaal tof ben.

Gelukkig weet ik beter en hebben met mij nog velen anderen zich verontrust gemeld bij Whekamp............. "


Excuses voor alle spelfouten, maar we mogen onze bronnen niet aanpassen. Deze lezer krijgt zelf blijkbaar ook al het gevoel niet helemaal tof te zijn. Er gaat niets boven zelfkennis.

Geen opmerkingen: