maandag, juni 20, 2005

Ik doe in dit weblog nimmer relevante, politieke uitspraken. vooral geen relevante. Maar voor Nawijn maak ik graag een uitzondering. Vandaag gaf hij te kennen dat hij zich beraadt op zijn positie binnen de in- en intrieste LPF. Een verpletterende mededeling die voor mij qua belang in de buurt komt van de Plattelandsvereniging Van Met Waterverf Schilderende Huisvrouwen Uit Rolde die zich beraden over welk gebak zal worden geserveerd bij de maandelijkse theevergadering. Nemen we nu appelgebak of toch maar weer die Roldense kruidkoek? Ik geef toe dat de vergelijking enigszins mank gaat, want de beslissing in Rolde is een stuk beladener. Maar gewoon even voor het beeld. Het is komkommertijd, ook bij de nieuwsdiensten.

Ik zou overigens altijd appelgebak nemen.

Geen opmerkingen: