donderdag, juni 16, 2005

Had ik al gezegd dat ik wel iets met India heb? Ik geloof het niet. Of we met zijn allen over een paar jaar Bollywoodfilms aan het kijken zijn, betwijfel ik nog even. Hoewel het me best grappig lijkt om Pierre Bokma nu eens een psychologisch drama al zingend en dansend te zien afronden. Maar voor de rest: Go East, Young Man! Vandaag mocht ik spreken op een chic congres voor verzekeraars en dan is het smakelijk om te wijzen op de bedrijven in India die voor een habbekrats complete polisadminstraties bijhouden. En reken maar dat die jongens uit Bombay en Bangalore vertrouwenwekkend over komen. Leuk is dan de reclamebanner van WNS die warempel een sullig ogende veertiger uit het Westen hebben opgetrommeld om het stoffigheidsgehalte wat op te voeren. Voor het geval niet iedereen gelooft dat het werk ook goed door jonge, briljante Indiƫrs kan worden gedaan. Een treffend geval van een Excuusblanke, als het ware.

Geen opmerkingen: