woensdag, juni 22, 2005

Vanwege de actie Achterstallig Onderhoud Regelen. Nu! gelieve hier aan te teffen mijn column in Software Release Magazine over Microsoft VSTS 2005, MSF en Mieke de Boer. En hier mijn meest recente over offshore, getiteld Oh Moeder, Wat is het Heet.

Ja, dat werd inderdaad hoog tijd. Ik ben immers mijn volgende column alweer aan het dichten. Die gaat over de grote verzameling - doorgaans verdienstelijke irrelevante - blogs die ondertussen worden gepubliceerd. Als je als 75-jarige niet dagelijks je belevenissen op het Internet publiceert, word je ondertussen met de nek aangekeken in de bejaardensoos. Ook houd je niet echt van je kat als je niet minstens twee keer per dag in je blog ("Poekie's Belevenissen") hebt verteld hoeveel brokken het beest deze keer heeft gegeten en of hij zich wel of niet in een grassprietje heeft verslikt. Mijn eigen blog beschouw ik overigens in deze context als het Unterblog der Unterblogs, maar dat spreekt.
Toch heeft het interessante kanten, dat digitale gekeuvel. Vooral als een middel om projecten soepeler te laten verlopen. En daar gaat de column dan over, werktitel 'Lief Dagboek'. Later meer.

Geen opmerkingen: