Het kan niet anders, of Jan Mulder heeft in zijn superieure intellectualiteit allang voorzien wat zijn optreden in de nieuwe Postbank commercial zal losmaken. Verwacht hier dus geen commentaar in de richting van 'Links Lullen Rechts Zakken Vullen'. Veel te makkelijk. Mulder is ons reeds lang ontstegen en beschouwt vanaf zijn comfortabele troon met veel plezier het gekrakeel dat hij heeft losgemaakt. Natuurlijk probeert hij ons in de spot op een dwaalspoor te brengen. Zijn koketteren met die veel te jonge dame met veel te blauwe ogen is zo nadrukkelijk over the top dat het niet eens meer ironie is. Vorig jaar publiceerde hij trouwens al een novelle waarin hij tijdens zijn vakantie in Spanje viel op een 14-jarige Friese tiener, dus is het nu de bedoeling dat er ergens van wordt opgekeken? Ook van het vette geflirt met geld, Barend & van Dorp en zijn journalistieke toonvoering ('maar dat kaaaaaan toch helemaal niet') moeten we niet eens de driedubbele bodem willen zien. Gewoon lekker laten gebeuren. Mulder beschouw ik als een extreem verlicht mens. Eerbiedig zwijgen is daarom gepast. Voor de rest volg ik de adviezen van het spotje natuurlijk niet op: ik blijf lekker krukkig Internetbankieren bij Fortis. Vroeg of laat huren ze Theo van Gogh in, daar vertrouw ik op.
zaterdag, augustus 28, 2004
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Ich sehe Ihr Blog behandelt kostenlos geld verdienen. Da dürfte diese Seite interessant sein, die ich im Internet entdeckt habe:
kostenlos geld verdienen
Een reactie posten