maandag, december 15, 2008

Herontwerp

Van het weekend ben ik maar eens lekker in mijn site gaan wieden. Nou ja, vooral in de voorpagina eigenlijk. Die is geheel nieuw en honoreert verder mijn streven om zakelijk en privĂ© een tikje verder uit elkaar te trekken. Geen 'Veluwezoom' kronieken dus meer via www.tolido.com en ook geen verslagen van het Wijngenotschap. Dit alles is voortaan via mijn  privĂ©-blog te vinden en daar weet de belangstellende de weg wel heen. Zo niet, dan hoor ik het wel via de email.

In de tussentijd hoor ik graag wat u vindt van mijn nieuwe site-ontwerp. Is dit echt Over The Top, Totaal Megalomaan of juist strak, zakelijk en simpel? Of allebei? Of geen van beiden? Ik verneem graag uw al dan niet deskundige commentaar en suggesties.

4 opmerkingen:

Sjaak Laan zei

Ron,

De site ziet er mooi uit. Wel jammer dat er een stukje van je schoen is weggevallen...
Verder duurt het laden van de site vrij lang en zijn de grijze lettertjes onder de artikelen slecht leesbaar. Ook werkt de link "Articles" niet.
Maar genoeg gezeurd. Terugzeuren mag: Mijn site is www.sjaaklaan.nl

Sjaak.

Ron zei

Tja, dat van die schoen was dan semi-artistiek bedoeld. Denk dat ik daar maar eens een lijntje tegenaan ga trekken... Het lange laden komt door een Flash RSS widget, bij gebrek aan beter.. En die grijze letters ga ik aanpassen! Thanks, Ron.

Anoniem zei

strak ontwerp, less is more met de focus op de content.
als ik dan toch iets moet noemen wellicht de lichte kleur blauw van de links in de tekst, een tintje donkerder maken.
maar that's it.
grt
frank

Ron zei

Ja, inderdaad, dat blauw past minder in de stijl. Die ga ik nog even bekijken. Thanks!

Ron