vrijdag, april 11, 2008

Verleiding van de Appel

Had ik al eens gezegd dat ik in de Apple-fanclub zit? Nee zeker. Welnu, hierbij. Hebben we het ook gelijk wel over de meest gerespecteerde brand in de wereld, dus een unieke keuze is het niet. Maar laten we eerlijk zijn, zèlfs als je helemaal geen gadget-freak bent (en dat geldt zeker voor mij) is het zo nu en dan te veel gevraagd om de Verleiding van de Appel te weerstaan. Neem bovenstaand snoepje dat ik voor het eerst vorige week live aanschouwde in de gigantische Apple Store in Regent Street, Londen en wat ik gisteren via het Internet besteld heb: deze zogenaamde Time Capsule is een wireless backup-medium van een half terabyte (ze hebben er ook een van een volledige terabyte, als je gelijk een hele straat wil backuppen) en voor het eerst in mijn leven beschouw ik het maken van een backup als cool om te doen. Ik vind dat knap.

Geen opmerkingen: