vrijdag, januari 19, 2007

Bodycount & Spinvis in Paradiso. Embedded.

De oplettende bloglezer merkte het al: ik ben de laatste weken lekker filmpjes aan het embedden. En laten we eerlijk zijn, als we na YouTube nu ook al via (mijn al langer favoriete) Fabchannel persoonlijke playlists van concerten in Paradiso kunnen samenstellen om ze daarna te delen met de buitenwereld, dan wordt het nu tijd voor de volgende, vermorzelende stap. Daarom hieronder mijn eerste 'mash-up' selectie van optredens, waaronder een fijngevoelige opening door Bodycount, een verwarrende middenstuk met Yellow Pearl, Spinvis en Ojos de Brujo en weer knalhard uitwaaien met Intwine en Green Lizard. Dimmu Borgir heb ik maar even weggelaten, er zijn genoeg serieuze mensen die dit blog lezen en ik wil niet téveel illusies in een klap verbrijzelen. Volgens mij zitten er nog wel wat kleine bugjes in deze webservice van die aardige mensen van Fabchannel, maar die nemen we goedmoedig voor lief. En anders roepen we Ice T.

Geen opmerkingen: