vrijdag, november 10, 2006

Koblenko Ramp

Ik ben eigenlijk gewoon een mild roomsoesje dat altijd wel het goede probeert te zien in zelfs de meest duistere omstandigheden. Maar wat de redactie van nu.nl precies heeft bezield om uitgerekend Victoria Koblenko te vragen een Internet-column te schrijven over de verkiezingen, blijft voor mij een raadsel. Afgezien van het feit dat het volstrekt onduidelijk is waar deze verrassend intelligente actrice nu precies een mening over heeft bedient ze zich ook nog eens van tenenkrommend - nou vooruit - ronduit potsierlijk en gezocht Nederlands. Kan ze ook niet helpen, ze komt uit Siberiƫ geloof ik. Maar val daar dan de bloglezende natie niet mee lastig.

Leest u anders even mee en verlicht mij waar ik blijkbaar niet kan zien:

"... Ondertussen wordt Verdonk vooral geprezen om haar ik-heb-geen-hart-wel-letter-van-de-wetprincipe. Niemand lijkt te weten dat het principe van Verdonk veelzijdiger is dan op het eerste gezicht lijkt. Het generale excuus, de compensatie voor de ijzeren houding is de filantropische &- campagne met een kleurtje ... "

Geen opmerkingen: