Ik maak graag even reclame voor het boek van mijn eh.. soort van collega's van Sogeti (Jaap Bloem en Menno van Doorn), althans verbonden aan het VerkenningsInstituut voor Nieuwe Technologie (ViNT), een heus R&D instituut met een indrukwekkende commissie van aanbeveling en blijkbaar niet behept met de dure overhead waarvan ik toch zo zeker weet dat de directie van Sogeti daar allergisch voor is. Lekker hè, als zo'n goedlopende volzin zich bijna vanzelf schrijft.
Anyway.
Het boek heet 'Open voor Business' en beschrijft hoe het Open Source-verschijnsel een inspiratiebron kan zijn voor innovatie. Goed geschreven, met veel details, relevante voorbeelden en een hoge actualiteitswaarde. Wat wilt u nog meer? Bestellen natuurlijk bij Managementboek.
Het boek sluit mooi aan op het al eerder door mij aangehaalde Mashup Corporations, waarvan eerder ooit de werktitel 'Open for Business' was (synchroniciteit, weetjewel) daarna gevolgd door 'Welcome to the end of business as usual'. Daartussendoor was de titel heel kort even 'If You Are Over 40 You just Don't Get It'. Jammer, bleef niet overeind.
donderdag, oktober 12, 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten