Ze kunnen bij PCM niet zeggen dat ik ze niet gewaarschuwd heb. De NRC Next - de nieuwe kwaliteitskrant voor afgestudeerden met minder moeilijke bijvoeglijke naamwoorden - is nog maar net van de persen of er komt weer een nieuwe E-paper Reader uit. En deze wordt nog wel indirect gesponsord door Philips, want dat is het zusterbedrijf. Niet dat dat een garantie voor succes is, maar iedereen let net wat meer op. Net als bij instant theepadjes eigenlijk: van die thee voor dolgedraaide NRC Next lezers die absoluut niet de 2 minuten tijd kunnen vrijmaken om hun thee met enige bedachtzaamheid te laten trekken. Lekker onder hoge druk eruit persen, jongens.
Over die krant: die had het toch echt leuk gedaan in digitale vorm, al dan niet vergezeld van een speciale aanbieding voor een E-paper Reader. Aangezien Philips het de laatste tijd toch al succesvol in de samenwerking zoekt - Senseo met Douwe Egberts en T-pads met Pickwick - lijkt een combinatie met NRC Next ook geen gek idee. Een soort van 'krant binnen 20 seconden' concept, voortdurend up-to-date (niet ouderwets eens per dag) en binnengehaald op de E-paper Reader van Philips. De NRC Senseo lijkt me een mooie naam. Of gewoon Paper Pads.
maandag, maart 27, 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten