donderdag, maart 09, 2006

Ik vind dat zó goedkoop, een tweede Hack Een MAC OS/X competitie organiseren, omdat tijdens de eerste competitie de Mac binnen een half uur volledig werd geowned. Laten we dan gewoon eerlijk zijn, bakzeil halen en in de beste Boeddhistische traditie het feit omarmen dat zelfs de Mac blijkbaar te hacken valt. En laten we dan niet van die flauwe dingen doen, zoals erop wijzen dat bij de eerste competitie alle deelnemers een user-id en een password hadden gekregen. Dat is immers maar een detail en wat mij betreft een nauwelijks relvante steun in de rug bij hackpogingen. Naar mijn eigen ervaring dan. Ik probeer het altijd te doen zonder dat het slachtoffer mij vantevoren een userid en password geeft. Noem het een beroepscode, wat dat betreft zit ik gek in elkaar.
Ik vind het dan ook een Pyrrusoverwinning dat de tweede competitie geen enkele geslaagde poging kende. Pyrrusoverwinning? Even googlen, jongens en meisjes, vanaf jullie Windows PC'tje natuurlijk. Geniet er maar van, zolang het nog kan. Straks krijgen jullie Vista, met een half doorschijnend Start-menu en een programma waarmee je foto's kunt organiseren. Tel uit je winst.

Geen opmerkingen: