Wat valt er toch eigenlijk veel te webbloggen. Als je er even de tijd voor neemt dan. Wat te denken van EasyJet's Stelios, die in mijn voorprogramma op Telecom Time stond en in twintig minuten het telecombedrijf Orange tot op het bot fileerde ('wat wil je ook met die arrogante Fransozen'). Of mijn belevenissen met digitale televisie op de gloednieuwe Apple iMac G5. Gebrek aan belevenissen, liever gezegd. Wie mooi wil zien moet pijn lijden, geloof ik. Of misschien nog eens zo'n cultureel verantwoorde recensie, bijvoorbeeld van de Nederlandse versie van Jesus Christ Superstar (Jesus, Gij, Superheld). Toch maar even vermelden dat het Nederlands Genotschap van Fervente Wijndrinkers onlangs bij elkaar is geweest en dat er een verslag aankomt. Als tenminste de ergste katerverschijnselen zijn weggetrokken. Alcohol zuigt!
Nee, laten we dat allemaal maar niet doen. Begin Januari komt de discipline er vanzelf in, als uw columnist semi-dagelijkse belevenissen op globaal niveau gaat delen via het Capgemini corporate weblog. In het Engels. URL volgt binnenkort.
donderdag, december 29, 2005
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten