maandag, augustus 08, 2005

Voor wie mij kort gemist heeft (en even niet heeft opgelet), ik ben wat druk betrokken geweest bij het lanceren van de delicatessenwinkel van mijn hartendief. Les één na een extreem drukke zaterdag met veel enthousiaste klanten: proeven verkoopt. Meer wil ik niet kwijt. De concurrentie leest mee. Dat weet ik wel zeker.

Nu dan weer de zaken rond informatietechnologie. Want de lezers van dit weblog hebben wel wat beters te doen. Toch? Ik treed toe tot de Governing Board van de Open Group, een wereldwijd opererende instelling die zich inzet voor het slopen van elk obstakel dat het vloeien van informatiestromen tussen wie en wat dan ook in de weg staat. Er wordt onder andere gewerkt aan standaards voor architectuur, maar ook aan standaards voor gegevensuitwisseling en infrastructuur. Allemaal in het licht van het hogere doel van Volstrekte Transparantie en het kunnen verbinden van Alles met Alles totdat de Universele Totaalheid is bereikt. Ook voor al uw ambachtelijke brood.

Geen opmerkingen: