woensdag, juni 29, 2005


Op het ANP heden een persbericht over de toenemende druk van wet- en regelgeving op bedrijfsvoeringen. Ondergetekende heeft voor een sfeervolle quote mogen zorgen, eigenlijk iets in de richting van 'als je als bedrijf dan eindelijk - nu het écht, écht niet anders kan - ervoor moet zorgen dat je systemen op orde zijn, kun je het misschien zó doen dat je er ook gelijk voordeel van hebt'. Een waar woord, maar ik kan me voorstellen dat de onvoorbereide lezer hier slechts vaag knikkend mee om zal gaan. Jammer dat deze dan niet even kan meerijden naar Capgemini's kasteeltje in Chantilly (ik vertrek zometeen), alwaar ik hetzelfde verhaal nog eens aan een gezelschap van kersvers gepromoveerde collega's mag vertellen. Opnieuw: mocht een meelezende creatieveling hieruit afleiden dat mijn huis vannacht onbewoond is: de Bulldog Tweeling denkt hier geheel anders over, maar eenieder wordt van harte uitgenodigd eigenwijs te zijn.

Geen opmerkingen: