woensdag, september 01, 2004

Vanmorgen ben ik officiëel tot proefkonijn beëdigd. Je werkt er jaren naar toe, maar als het dan zo ver is sta je toch mooi op je benen te trillen. Zeker toen ik de doos openmaakte van mijn eigen VOQ Windows SmartPhone. Binnen 5 minuten was ik aan het MSN'en met mijn dochter ('o hallo, sorry pa, ik moet nu gelijk naar school hoor, nou doei') en had ik al op Mobile Google gezocht of ik de week nog op het Internet sta (de smerige narcist, ik beken zonder tegenstand). Het apparaat zelf ziet er potsierlijk lelijk uit, want van Canadees ontwerp. Als je hem aan de voet legt van de Apple Cube heb je een klassieker van het type Beauty & the Beast. Afijn, hij doet het wel. Met de Cube kom je een stuk minder makkelijk op het Internet. Meer later over mijn leven als SmartPhone Guinea Pig.

Geen opmerkingen: