woensdag, augustus 04, 2004

Ik wil geenszins de indruk wekken een Microsoft-basher te zijn. Mensen die me echt goed kennen, weten dat dit waar is. Anderen zouden wellicht toch een iets afwijkende opinie kunnen hebben; ik weet ook niet waarom.

Natuurlijk moet men de Den Kat niet op Het Spek Binden.

De aankondiging dat Microsoft zich gaat werpen op de wereld van het bloggen jaagt me in ieder geval de stuipen op het lijf. Laat ze eerst nog eens een paar van die lekjes in Internet Explorer dichten, voordat ze de halve wereld tot webloggen bekeren. Het zal me in ieder geval niet verbazen als de MSN-doelgroep het prime target is, dus bereid U zich alvast voor op veel nieuwe emoticons, creatieve nicknames en suuupervetttte blogtaal.

Gelukkig begint Microsoft eerst met een pilot in Japan. Als ze het daar overleven, zal het elders ook wel goed zitten. De Japanners kunnen wel tegen wat extremen. En anders is er altijd nog de Boeddhistische overpeinzing.

Resteert de prijsvraag Verzin een leuke naam voor Microsoft's Weblog software. Mag ik alvast twee suggesties doen:

MS Log (vooral leuk in Nederland)

(o) { Bill loves U all -----(0)} Log Till U Di )) ->

Geen opmerkingen: