Met ingang van 15 april heet mijn werkgever voorlopig weer eens Capgemini. Aan elkaar te schrijven deze keer. Dat wel. De naam 'Ernst & young' mocht niet langer gevoerd worden en met alle accountancy-schandalen van de afgelopen paar jaar kom men toch al niet echt meer lachen om de associatie. Het nieuwe logo van Capgemini is licht en open:
De uitgebreide marketingcampagne staat in het teken van Collaboration: slechts door intensieve samenwerking en krachtenbundeling bereik je nog wat tegenwoordig. Daarvan getuigt ook Daran Cahill, de tenniscoach van André Agassi. Jammer dat Agassi sinds het bedenken van de campagne niet zoveel meer heeft gewonnen. Detail eigenlijk.
Misschien nog fraaier is het optreden in de campagne van Tony Visconti, de producer van David Bowie. Heeft zich in Tai Chi-outfit laten fotograferen op een dak in New York. Behoorlijk smakelijke hippie-uitstraling.
zaterdag, april 17, 2004
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten