dinsdag, april 27, 2004

Ik moet bekennen dat de klap hard is aangekomen. In de jaarlijkse verkiezingen van het beste weblog van Nederland werd ik deze keer niet eens genomineerd. Blijkbaar moet ik keihard gestraft worden voor mijn onvermogen en/of onwil (wat het precies is, is me nog niet helemaal duidelijk) om deze Blog elke dag up-to-date te houden.
De grote winnaar werd overigens geenstijl.nl, waar onlangs de stekker is uitgetrokken. In een larmoyant huilverhaal claimde geenstijl.nl dit gedaan te hebben omdat een van de schrijvers door een groepje vrolijk verklede bivakmutsen een intensieve honkbal-clinic cadeau is gedaan. Van A tot Z gelogen natuurlijk, maar niemand die dat door had. Haalde nog televisie en radio. Ik moet wel bekennen dat mijn Window Of Opportunity nu volledig open staat. Met het wegvallen van geenstijl.nl zal het aantal hits op mijn site wel snel toenemen.....

Toch?

......

Geen opmerkingen: