dinsdag, oktober 28, 2003

Als nu zelfs de Denen al overstag gaan voor Open Source, dan kan er toch geen houden meer aan zijn. Alle macht aan de Hippies, weg met het bloedige grootkapitaal!
Op mijn Tablet PC heb ik nog steeds geen Microsoft Office draaien. Van diverse kanten werden mij illegale kopieën aangeboden. Ik heb die steeds zichtbaar geschokt geweigerd en in alle gevallen het contact met de betrokkenen onmiddellijk verbroken. Scheelt trouwens best, een zooitje minder IT-experts in je kennissenkring.
Met het zetje van de dappere Denen in de rug heb ik nu besloten OpenOffice te installeren: het gratis Open Source alternatief voor Word, Powerpoint en Excel. Temeer daar er zojuist een Nederlandse versie is vrijgegeven. Ik kon vannacht van de spanning gewoon niet slapen. Ik lag maar te hopen dat het snel licht zou worden. Straks is het zover. Ik heb 62 Meg legaal gedownload en ga vanmiddag installeren. Ik houd de wereld op de hoogte.

Geen opmerkingen: