zaterdag, november 29, 2008

Slow IT gelanceerd

Met enige trots mag ik u mededelen dat ik vanaf vandaag actief ben als blogger op SlowPlanet: de internationale hub voor alles wat met de Slow Movement te maken heeft. Initiatiefnemer van SlowPlanet is Carl Honoré, de auteur van de bestseller In Praise of Slow. Het leek Carl een uitstekend idee om meer aandacht te besteden aan het concept van Slow IT: mijn pleidooi om technologie met meer respect, zorgvuldigheid en aandacht te benaderen. Valt veel over te vertellen en past meer dan uitstekend in de ADHD tijdsgeest van nu. Maar leest u anders even het eerste verhaaltje hierover op SlowPlanet. Of de net iets uitgebreidere, net iets meer corporate versie op Capgemini's CTO blog. En binnenkort valt op mijn nieuwe Slow IT website een stuk meer te lezen over mijn in aanbouw zijnde boek: Slow IT - the Art of Careful Technology.

Geen opmerkingen: