vrijdag, juni 08, 2007

IT is altijd Groen

Wat een fantastisch retrogevoel mocht ik zojuist ondergaan. Een koerier in een volkswagenbusje kwam speciaal de nieuwe versie van de papieren telefoongids brengen. Trots overhandigde mij het vuistdikke exemplaar. Hij was nog niet eens uit zicht toen ik het ding al in de vuilnisbak had gekieperd. Ik heb namelijk geen bakelieten telefoon met draaischijf meer. Waar de firma Wehkamp in ieder geval zijn papieren catalogus met het jaar kleiner en onbeduidender maakt, is bij de firma KPN nog geen eh.. belletje gaan rinkelen. We doen het toch allemaal allang via het Internet, mag ik aannemen? Scheelt op zijn minst een tropisch regenwoud per jaar. En daar heb je niet eens ecologisch verantwoorde servers en storage voor nodig: IT is altijd Groen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je moet de telefoongids ook als een reclamefolder zien: Gewoon een nee/nee sticker op je brievenbus en je bent er van af ;-)