dinsdag, oktober 25, 2005

Vandaag kreeg ik een brief van de firma Casema, waarin me verheugd werd medegedeeld dat men had ontdekt dat mijn digitale televisiekastje verouderd is. Een bevestiging van wat ikzelf al jaren vermoedde, vooral toen ik de laatste tijd steeds meer een zwart-wit testbeeld met het NTS logo kreeg te zien en er hardnekkig achtergrondmuziek klonk van de Bonte Dinsdagavondtrein. Casema stelde me een nieuw modem in het verschiet, voorzien van de laatste snufjes waarmee ik onder andere een geheel vernieuwd online programmagids zou hebben. Dit modem kost normaal 189 euro maar - zo verzekerde men mij trots - de abonnee's kregen het ding helemaal gratis.

Echt waar?

NATUURLIJK KRIJG IK DAT MODEM GRATIS! IK BETAAL ME AL JAREN BLAUW AAN DE CASEMA. VOOR WAT IS ME AL DIE TIJD NOG NIET HELDER GEWORDEN TROUWENS. HOE DAN OOK, IK BEN ONDERTUSSEN NIET AAN HET SPAREN OMDAT DE SPULLEN VAN CASEMA MOGELIJK STRAKS VEROUDERD ZIJN! DUIDELIJK? IK WIL DAT NIEUWE MODEM NÚ HEBBEN. GEEN UITSTEL. ANDERS GA IK SCHREEUWEN. OF IK KOM DE BOEL OP STELTEN ZETTEN DAAR IN DELFT! GEKKEN!

Lekker zo'n weblog. Scheelt me weer een telefoontje naar de helpdesk.

Geen opmerkingen: