donderdag, september 15, 2005

Gisterenavond mocht ik een - overigens dramatisch slecht uitgepakt - praatje houden in de Ridderzaal. Niet te verwarren met Prinsjesdag, dat is over een week. Mijn verhaal duurde veel te lang, maar daar staat tegenover dat de voordracht van minister Sybilla Dekker extra ingekort leek. En wat ik teveel aan anekdotes de zaal inslingerde, ontbrak notoir bij mevrouw Dekker.

Tja, You Win Some, You Lose Some.

Tijdens het diner praatte ik met een journaliste van het Stan Huygens Journaal van de Telegraaf. Die pakte vliegensvlug haar notitieboekje toen ik haar vertelde over de nieuwe versie van de Roomba robotstofzuiger (de Roomba 'Green') die ik deze week aanschafte. Had ze nog nooit van gehoord. Kwam op haar wel relevant over. Toch weer een leven verrijkt op die avond.

Geen opmerkingen: