zaterdag, mei 21, 2005

Volgende week breng ik in zijn geheel door in Mumbai, India. Op bezoek aan de offshore centres van Capgemini aldaar, samen met enkele klanten en pers. Denk nu vooral niet ik dat daarmee opnieuw een week niets van me laat horen. Dat doe ik alleen als ik goedbeschouwd elke dag voor mijn beeldscherm zit en het op de een of andere manier niet nodig vindt om mijn weblog bij te werken. De hotels waarin ik ga logeren zijn allemaal van het type overdadig luxe, inclusief ernstig breedbandige verbinding met het Internet. Waaronder Skype natuurlijk. Ik denk beter bereikbaar te zijn dan op mijn zolderkamer in Voorburg. Veel van mijn Indiase collega's zijn overigens al tijden Blackberry-devoot, dus naast de bossen van Midden Zweden zullen de hangende tuinen van Mumbai ook wel GPRS-dekking hebben. Ik houd u allen op de hoogte.
Voor het dievengilde dat denkt dat mijn huis nu een week lang onbewaakt achterblijft: er is sprake van fulltime bewaking door twee honden van het type Doorbijten Ook Als Het Slachtoffer Niet Meer Beweegt Gewoon Omdat Dat Leuk Is, Weetjewel. Gewoon even ter overpeinzing.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ron,
De pauw kan niet meer een van de honden zijn; ik verdenk je er van dat je enige dierbaren laat doorbijten.
Ook ter overpeinzing.