zondag, maart 13, 2005

Ik weet ook wel dat de telecomwereld in een staat van opperste verwarring is. Dat vast bellen binnen een jaar gratis is. Dat KPN zijn analoge lijnen opdoekt. Dat je digitale televisie over je telefoonlijn kunt bekijken. Dat je kunt bellen via de TV-kabel. Dat je lekker GTST kunt kijken vanuit je auto. Ik vind het allemaal best. Sterker nog, het zou wel eens kunnen dat wij consumenten voor al dat fraais zo nu en dan een tikje teveel betalen. Ik erken dat zonder mopperen. Maar ik ben zonder aarzelen bereid mij door de Telecom- en Internetproviders te laten uitkleden. Als ik maar niet meer elke dag op elk billboard Beau van Erven Dorens in zijn onderbroek hoef te zien. Scarlet One wordt vriendelijk bedankt voor het volledig verzieken van de lente van 2005.

Geen opmerkingen: