maandag, februari 07, 2005

Het is een beetje roestig op gang komen met dit weblog in het nieuwe jaar. Zou kunnen dat er in de IT momenteel weinig spannende dingen gebeuren. Zou ook kunnen dat ik de winter een beetje in mijn botten heb zitten, dat de kou op mijn schrijfhand is geslagen, als het ware. En dat terwijl momenteel de reeks van 3 artikelen rond de psychologie van de IT'er in de Automatisering Gids wordt gepubliceerd, inclusief fantastische cartoons. Ik zal de PDF's van de artikelen zeker binnenkort via dit weblog ter beschikking stellen. Dus komt u toch zo nu en dan eens kijken. Verder heb ik vanochtend mijn nieuwe column voor Software Release Magazine ingeleverd. Gaat over de opkomst van de pakkettenwereld. Bepaald niet mijn beste column ooit. Maar de titel kan redelijk meekomen: 'Paars Armbandje in Groene Weide'. Moet ik nog eens een schilderij van maken. Binnenkort op dit weblog natuurlijk de volledige tekst.

Geen opmerkingen: