zondag, januari 02, 2005

Voor ik het vergeet: gelukkig nieuwjaar (ja, voor jullie alle vier!). Zelf heb ik zo'n grote reeks van goede voornemens dat ik het in Word heb moeten vastleggen en alleen gezipt op mijn hard disk kan opslaan. Er zitten onbeduidende dingetjes in als me liever gedragen en op tijd de vuilnisbak buiten zetten, maar ook literaire meesterwerken produceren en de kosmos een paar centimeter van zwaartepunt laten veranderen. Allemaal volstrekt haalbaar, waarschijnlijk allemaal voor eind januari. Verder beloof ik - net als vorig jaar - dat ik dit weblog meer frequent zal bijhouden. Blogger begint steeds meer een soort van achtergrondgeheugen voor me te worden: flauwe grappen, maar ook bruikbare invallen en zo nu en dan een wetenswaardige gebeurtenis. Het is nog net niet alsof je een memorystick erbij steekt in je hersenen, maar webloggen helpt om de dingen beter te onthouden.

Geen opmerkingen: