vrijdag, september 24, 2004

Sinds Jan Mulder er reclame voor maakt, gaat het pas echt goed met De Kracht Van De Postbank (GRRRRRR). Ik moet tenminste toegeven dat ik het een niet kinderachtige zet vindt om via MSN messenger voortdurend up-to-date te zijn met je banksaldo. Ik neem eigenlijk aan dat dit via een virtuele chat buddy gebeurt. Je hebt in je buddylijst dan een denkbeeldige vriend met de naam 'Jan Mulder' staan. Ik geef maar een voorbeeld. Mag ook Xander zijn, of gewoon 'Mijn Postbankmaatje'. Op het moment dat er een mutatie plaats vindt, krijg je gelijk een berichtje met de uitgevoerde transactie. En je nieuwe saldo natuurlijk. Mocht je vergeten zijn wat je saldo ook alweer is, dan stuur je gewoon een bericht naar je postbankbuddy: "Jo, hoest? '. Gelijk een automatisch antwoord op je scherm. Het is duidelijk dat deze nieuwe dienst op MSN-hangjongeren is gericht. Dus juicy taalgebruik is geboden: "Shitdan man, je staat vet rood!' of 'je heb nog 105 euro, egwel'. Way to go, Jan.

Geen opmerkingen: