woensdag, augustus 13, 2003

Bij possen.com langs geweest voor het aanmeten van een maatpak. Natuurlijk ook getrokken door de belofte van geavanceerd gebruik van Internet en bodyscanner. Technologisch gehalte valt uiteindelijk nogal tegen. Nou ja, 'tegen': veel van de maatvoering werd in mijn geval opgemeten door een charmante, exotisch ogende dame waar wat mij betreft geen laserstraal tegenop kan. Mijn vitale maten zijn me vanaf nu in ieder geval tot op de millimeter bekend en als ik het goed heb begrepen is het allemaal heel redelijk in proportie en ook nog symetrisch. Of ben ik een willoos slachtoffer van klantenbinding? Over een week of vijf arriveert het pak, netjes in elkaar gezet in Duitsland en dus - naar ik mag aannemen - niet in een politiek incorrecte Vietnamese sweatshop.

Geen opmerkingen: