donderdag, maart 23, 2006

Een lezer van dit blog vroeg mij onlangs of ik nog eens wat meer ging opschrijven over mijn belevenissen met de EyeTV 610 en de Apple iMac. Zoals u wel weet heeft dit illustere duo mijn gehele platform van televisie, DVD-speler, tuner, CD-speler, digitale televisiedecoder en bijbehorend Home Theatre systeem vervangen. Ik zeg dan: ik kom daar binnenkort op terug. Wel wil ik alvast kwijt dat het geheel nog steeds uitstekend functioneert, dat ik ondertussen een nieuwe, verbeterde versie van de EyeTV software heb en dat ik ondertussen aan mijn tweede seizoen '24' toe ben. Dat laatste zou iets moeten zeggen over hoe makkelijk het in de huiskamer uit te houden is met mijn minimalistische, doch zorgvuldig modisch gestileerde Apple Experience. Voor wie het allemaal vergeten is: hier de aanleiding tot alles en hier mijn eerste evaluatie. Wordt vervolgd. Eerst even 24 afkijken.

Geen opmerkingen: