zaterdag, december 20, 2008

Voorspellingen 2009 - wegens bewezen succes

Het Internet, eigenlijk een heel groot dagboek. Zo kan iedereen met eigen ogen vaststellen dat ik op de kop af een jaar geleden haarscherpe voorspellingen deed over 2008. Nou ja, wat kleine verschrijvinkjes over de Amerikaanse presidentsverkiezingen, maar verder toch een griezelige accuratesse. Op velerlei verzoek daarom hierbij opnieuw een aantal serieuze boodschappen voor 2009, allemaal bij me opgekomen toen ik vanmorgen op mijn meditatiekussentje zat.

1. Steve Jobs wordt te mager. En het zal de wereld veranderen. Apple komt overigens wel met een NetBook.
2. De economie herstelt verrassend snel. Er gaat namelijk niets boven puinruimen. AEX weer door de 400 heen.
3. Minister-president Bos. Inkopper. Ik zou waarschijnlijk nu ook op hem stemmen. Zegt genoeg. Ik denk dat Femke ook mee gaat doen.
4. Belgiƫ krijgt een ander kabinet. En de zon komt elke ochtend op en gaat 's avonds weer onder.
5. Band van 2009: Kings of Leon. Zie de popfestivals komende zomer. Niet mijn favorieten overigens (dan moet er toch meer herrie worden gemaakt), ik geef alleen maar door wat tot mij komt.
6. Koudste jaar sinds 2000. Laat maar komen die ijstijd. C02 is zo 2007.

Tot zover. Ook nog iets met tornado's, aardbevingen en overstromingen. Maar ik geloof dat de film beter wordt dan het boek.

Geen opmerkingen: