donderdag, september 11, 2003

Ik praat met een journalist van Elsevier die voor het decembernummer een sappig item over gadgets aan het voorbereiden is. Of ik misschien wat leuke apparaatjes weet.

Ik dacht het wel.

Geachte lezer, op zijn minst tot aan december gaat deze weblog periodiek geteisterd worden door Tolido's Gadget Alert. En neem van mij aan dat die sirene wel kan blijven loeien! De wereld is bevolkt met gedeformeerde, dolende zielen. Een ideale doelgroep voor de producenten van razendknappe, innovatieve technologietjes. De Waarom Vraag wordt nooit gesteld door de kopers van Gadgets. Een goed Zen-boeddhistisch principe dat ook in de nieuwe eeuw moeiteloos stand houdt.

Op zich ga je toch al niet snel vragen stellen rond een apparaat als de USB Tandenborstel. Het is al bijna herfst. Voor je het weet ben je depressief. Ik neem aan dat je op zijn minst een CD met een driver nodig hebt. Misschien is er ook wel handige software waarmee je de toestand van de tandenborstel kunt bekijken vanaf je PC.
Verdorie, voor je het weet ontsnapt dat ding aan de firewall thuis. Wordt je Internet Jordan opeens gehackt door een giegelende, veel te dikke tiener uit Californië. Moet je eens opletten wat een kwaadwillend iemand allemaal met Prodent kan uithalen.

Geen opmerkingen: